2010. december 5., vasárnap

I. Fejezet

A kezdetek






Nos én egy 17 éves lány vagyok aki most kezdi el írni első naplóját.


1982.március 23-án születtem Edinburgh-ben, mint Josephina Anne Alexander. Az édesanyámról nem sokat, szinte semmit sem tudok, mert ő a születésem napján meghalt. Ezután tehát az édesapám nevelt és vigyázott rám. Olykor már túlságosan is. Az emberek nem voltak velem barátságosak, sőt inkább ellenszenvesek, egyet kivéve: Ronald Peterson-t. Ő már kiskorom óta belém volt zúgva. Sosem kérdezgetett, nem zaklatott, pedig majd megőrült értem. A Peterson család eléggé fennhéjázó és előkelő család volt. Hatalmas házuk, mintha a levegőbe épült volna. Engem mégsem tartott vissza semmi attól, hogy találkozzak az egyetlen barátommal. Minden nap együtt játszottunk és viccelődtünk. Olyankor felszabadultnak éreztem magam, és ha csak egy percre is, de megfeledkeztem az engem ért csalódásokról, fájdalmakról. Sajnos ez nem tarthatott örökké, hiszen az édesapám éles ellentétben állt az ő családjával már hosszú évek óta. Sosem tudtam az okát, és nem is mertem megkérdezni, mivel olyankor nagyon bosszús lett a papa. Lassan eljön az a nap, amikor elkezdődik az iskola, és amitől már annyira félek. Nem tudom, milyen leszek majd mások szemében, de igyekszem a legjobb benyomást kelteni....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése